dinsdag 6 november 2012

Woongenot....!!!


Druk, druk, druk....de weken vliegen voorbij en de dagen zijn opgevuld voordat
ik er erg in heb. Allerlei "projecten" vragen mijn aandacht en omdat ik ze stuk
voor stuk leuk vind, duik ik er, keer op keer, weer vol enthousiasme in en ga
ervoor, want tja zo zit ik nou éénmaal in elkaar. Da's wel eens doodvermoeiend,
maar zorgt ook wel woor de nodige afwisseling. Zo maak een mens tenminste wel
een hoop mee. Helaas schiet het bloggen er dan wel eens bij in, terwijl ik me
toch echt had voorgenomen regelmatig een berichtje te publiceren, maarja....
waarschijnlijk wil ik soms net ff iets te veel.

Waar ben je dan toch zo druk mee, vragen jullie je misschien af, dat zal
ik dus maar even toelichten.

Begin december komt er bij ons in Apeldoorn, een grote rommelmarkt.
Samen met m'n zus, heb ik de styling van een enorme hal met meubels op me
genomen en we hebben er al heel wat uurtjes opzitten,maar het wordt mooi.

Daarnaast ben ik werkzaam als bloemiste in een bloemenwinkel, en omdat we
weer aardig richting de kerst gaan...was het ook daar weer een hele klus om de
winkel weer om te toveren tot een ware winterse sfeerwinkel.
Meestal ben ik degene die de styling daar op zich neemt, gelukkig wel met de
hulp van mijn lieve collega's, dus ook daar heerlijk aan de gang geweest, met,
aldus vele klanten, een mooi resultaat.

Verder heb ik, ik voel me echt zeer vereerd,het huis van mijn werkgeefster, mogen
stylen...echt super leuk om te doen en gaaf om te zien dat de bewoners
blij waren met het eindresultaat.
Helaas ben ik vergeten foto's te maken van Vóór de styling, maar de foto's
van Ná de styling....die zien er zo uit :










Daar word je toch helemaal blij van...ik wel althans, oost west thuis best,
leuk dus als ik mijn steentje kan bijdragen (op wat voor een manier dan ook)
aan iemands woongenot.

Hopelijk tot gauw,
groetjes,

Ruth

5 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal heel sfeervol uit Ruth, leuk zeg dat je de styling bij je werkgeefster mocht doen.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dit mocht stylen Ruth, het resultaat is prachtig.
    Wat leuk....ik heb ook zo'n zelfde oorfauteuil, heb er alleen Queen Anne pootjes onder gedaan.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig kom ik op je blog terecht en ik moet zeggen heel erg sfeervol hoor.
    groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg sfeervol uit hoor! Mooie blog heb je ook dus heb me als volger bij je aangemeld.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh dat is helemaal leuk! wel spannend zeker?
    goed gelukt hoor.
    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen