zondag 18 november 2012

Winterfair.


Vandaag had ik het voorrecht ( een cadeautje van een héél lief iemand ) om de
winterfair bij paleis het Loo te bezoeken en ondanks het weer heb ik er
héérlijk van genoten.
Het was een leuke fair op een mooie lokatie, veel verschillende standhouders,
dus weer een hoop gezien. ( altijd leuk ;) !! )
En tja zeg nou zelf, zo'n paleis, de herfstbladeren, de kerstsfeer en de toewijding
van de standhouders zorgen voor een stel mooie plaatjes...















Leuk al die evenementen, komende week naar de on-route van Seizoen en stijl,
héérlijk die gouden momenten...hopelijk hebben jullie ze ook...

Groetjes,
Ruth



2 opmerkingen:

  1. Winter fairs ja ik hou er ook wel van, mooie foto's heb je gemaakt..Ik ge samen met een vriendin zaterdag naar seizoen en stijl we hebben er veel zin in misschien zie ik je daar.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hier had ik ook graag naartoe willen gaan. Helemaal vergeten....
    Nou ja, we hadden ook zoveel te doen.
    Tot de on-route dan maar.

    Fijne avond
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen