maandag 26 november 2012

Lieve mensen, bedankt voor jullie gastvrijheid !

Afgelopen week heb ik deelgenomen aan de on-route van Seizoen & Stijl.
Een met héél veel zorg en aandacht, goed georganiseerd, evenement, waar veel
mensen een hoop energie in hebben gestoken met een prachtig resultaat.
Wat een genot om te mogen binnenkijken bij mensen die wonen als passie
hebben. Ik heb verstelt gestaan van de vriendelijkheid, gezelligheid en bovenal
van de gastvrijheid...( het lijkt me waarachtig niet niks om drie dagen lang zoveel
wildvreemde mensen over de vloer te hebben ) echt petje af !!!
Dus bij deze :
"LIEVE MENSEN, BEDANKT VOOR JULLIE GASTVRIJHEID,...ECHT TOP !"

Enthousiast en verwonderd van het vele mooi's ben ik helemaal vergeten een
mooie fotoreportage te maken ( terwijl ik me dat toch echt wel had voorgenomen )
maar er zijn nog wel een paar plaatjes op mijn camera terecht gekomen ( met
toestemming, want zoiets vraag je natuurlijk wel ff )

Bij deze dus een paar terugblikken op de on-route.

Een keurig verzorgde passe-partout wees ons de weg.





Dat het met de landelijke sfeer wel goed zat kun je op de onderstaande
foto's wel zien !





Niet alleen de huizen, maar ook de weg van het ene naar het andere huis was
genieten....wat is de betuwe toch mooi !
En wat hadden we een prachtig weer die dag.




En dan die prachtige groen decoraties overal....




Kortom, genoeg inspiratie....





.....het was een geslaagde on-route !


Groetjes Ruth












7 opmerkingen:

  1. Door de dikke mist durfden wij het zaterdag niet aan om daar naar toe te rijden, het is toch dik anderhalf uur rijden, ik baal dus ook flink dat we zoveel moois gemist hebben...Maar we genieten toch een beetje van de post die je daarover geplaatst hebt...
    Fijne dag groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Marjonel, dat jullie niet konden komen...balen,dat geloof ik !
      Wie weet komt er ooit nog een kans. Fijn dat je toch een beetje kunt meekijken via de berichtjes, leuk dat je er van geniet.(bedankt voor je lieve reactie)
      Groetjes Ruth

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat jij er ook was. Zo te zien was jij er op Donderdag, dat was een hele mooie dag. Toen had ik mijn Lia bordje niet op, anders had je me vast herkend.

    Bedankt voor deze mooie post en ik ga hem opslaan voor Jose.
    Fijne dag
    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je er toch nog wat foto's heb kunnen schieten.
    Zo krijgen we een mooie indruk....wat een prachtige huizen.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door je foto's is het nog even nagenieten. Ik ben vrijdag geweest en het was een onvergetelijke dag. Zoveel moois gezien.
    groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, oh wat mooi!! zit hier te kwijlen!
    je hebt zelf ook een mooi sfeervol huis!
    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb weer wat gemist zie ik, leuk dat ik er via jou een beetje bij was.
    Leuke blog, ik ga je volgen.

    Groet Saskia

    BeantwoordenVerwijderen