maandag 17 december 2012

Almost Christmas !


Tjonge...wat gaat het snel dit jaar, ik mag wel opschieten met de
kerstkaarten, als ik niet al te laat ben....;)
Ondanks dat ik al maanden bezig ben met "de kerst" had ik nog steeds
het idee/gevoel dat het nog lang niet zover was, maar nu besef ik in ene :
Het is bijna zover ! Dus tussen alle drukte door, in ons eigen huis toch
ook maar iets kerstsfeer gecreëerd.

In de kamer kwam de kerstboom :





In de keuken een grote krans :




En de mistletoe mag natuurlijk ook niet ontbreken...




De komende week is voor mij nog een druke week, ( maar wel erg leuk hoor ! )
dus nog ff doorhollen en dan heerlijk genieten van het laatste stukje van 2012.

Bij deze wens ik jullie alvast :
Hele gezellige, sfeervolle en fijne feestdagen en een goed 2013 toe !


Een lieve groet,

Ruth






11 opmerkingen:

  1. Wat een sfeervol Kersthuis Ruth en wat een prachtige krans. Ja hier ook Mistletoe, dat hoort er echt bij.
    Ik wens jou ook hele fijne Kerstdagen toe en een in alle opzichten gelukkig 2013.
    Op naar weer een inspiratievol blogjaar.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi sfeervolle kerst decoratie.

    Ik wens jou ook fijne dagen toe en een goed en gezond 2013!
    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je te mogen verwelkomen als volger! Ik heb me bij jou ook aangemeld!
    Ik zie al dat je heel veel leuke ideeën hebt!
    We komen elkaar vast wel weer tegen in het nieuwe jaar!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sfeervolle kerstfoto's! Ik heb even zitten genieten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit Ruth, en ik wens jou en je familie ook hele fijne feestdagen toe.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ruth, via via kwam ik op je blog terecht. Super leuk. Jouw beroep lijkt mij een droom!
    Ik ga proberen me aan te melden als volgster. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ruth,
    Via via kom ik op je blog....je kerstboom ziet er schitterend uit zeg! Ook die krans is kei leuk met de engeltjes!
    je hebt er een volger bij hoor!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige boom hoor. En de mistletoe vind ik ook geweldig. Kan het bij ons helaas in de winkels niet vinden. Ik wens je ook hele fijne dagen toe en een geweldig 2013.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er goed uit.
    gezellig zo met een krans in je keuken.

    gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Ruth,

    Een leuk blog, zag dat je mij volgde, heb mij dus ook bij jou aangemeld. In een van mijn vorige banen heb ik bij een bloemenzaak gewerkt en steeds opnieuw weer nieuwe en creatieve boeketten en bloem arrangementen gemaakt, leuk en inspirerend werk.

    fijne dagen, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk via Petranell kom ik even bij jou kijken. Weer een leuk sfeervol blog ontdekt en ga je volgen.
    Groet,
    Karin (blog: Mooi)

    BeantwoordenVerwijderen