donderdag 7 november 2013

Respect voor de trouwe Bloggers.


Toen ik vorig jaar september met mijn eigen blog begon, nam ik me voor
zeer regelmatig een nieuw bericht te plaatsen.
Nu ruim een jaar later moet ik helaas bekennen dat daar veel te weinig van terecht is gekomen.
Schijnbaar is het voor mij een grotere opgave dan dat ik had verwacht om een post te plaatsen.
Ondertussen zie ik bij mijn mede-bloggers het ene na het andere bericht verschijnen en
vraag ik mij (toch wel een beetje teleurgesteld in mezelf) af ; waar zij de tijd,energie,
handigheid en orginaliteit toch elke keer weer vandaan halen om zulke gezellige, mooie, inspirerende, soms ook verdrietige maar vooral vaak ook creatieve en orginele posten te plaatsen.
Ik ben tot de slotconclusie gekomen dat het voor mij iets anders werkt, ik plaats "gewoon" iets minder frequent
een nieuwe post en geniet van alle berichten van jullie en heb bij deze...

....ECHT ENORM VEEL RESPECT VOOR DE TROUWE BLOGGERS !!!


Nog een paar foto's van (inmiddels al weer een tijdje) nieuwe tafereeltjes in ons huis, want binnenkijken blijft leuk niewaar...














Iedereen alvast een goed weekend toegewenst en tot de volgende keer maar weer !

Liefs, Ruth






12 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer iets post. Ik vind het af en toe ook wel lastig hoor om een leuke blog te maken. Ik vind het ook erg knap dat medeblogsters die al een paar jaar bezig zijn soms toch nog twee keer per week een leuke post maken en dan ook nog wat te vertellen hebben ook. En weer andere hebben weinig tekst en veel foto's en weer andere hebben maar een foto. Iedereen doet het weer op zijn eigen manier, en dat maakt het ook weer leuk vind ik. Ik hoop gauw weer van je te lezen.mgeniet van je weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar, ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik geniet nu meer van het lezen van de posten van anderen. Jou post is ook leuk om te lezen, de foto's zijn prachtig.

    Alvast een gezellig weekend, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nu al bijna 5 jaar met mijn blog bezig, en het lukt me nog steeds om gemiddeld 1x per week een post te plaatsen. Heb natuurlijk ook weleens een moment dat ik even moet denken. Maar dan kijk ik in mijn fotomapjes en zie ik weer een foto waarvan ik denk dat die blogwaardig is.
    Dus houden van fotografie helpt wel heel veel.

    Maar ik vind het wel leuk dat je er weer bent hoor.
    En misschien tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weer iets van je te horen. En prachtige foto's laat je ons zien. Zelf blog ik ok niet zoveel hoor. Bij mij thuis kan ik niet zo heel veel veranderen. En de foto's die ik van mijn medebloggers te zien krijg. Kan ik ook niet aan tippen. Maar ik vind het zo leuk de contacten. Ik probeer wel bij iedereen een reaktie te plaatsen. Omdat ik het enig vind. En het inspireert me. Ik wens je nog een fijne avond. Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blog ongeveer anderhalf jaar maar vindt het soms ook moeilijk om een post te bedenken, maar ik heb er nog steeds veel plezier aan.

    Mooie sfeervolle foto`s heb je gemaakt, prachtig je vaas met sokkel.
    Fijn weekend!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ruth,

    kom via via op jouw blog.. Wat heb je een leuk huis! Mooie stijl en originele details..
    Ik ga je volgen hoor! En wat het bloggen betreft...veel foto's maken helpt..niet alleen van de ruimtes in zijn geheel, maar gewoon de kleine details..;-))
    Volgens mij heb je namelijk best veel wat je kunt laten zien!

    Fijn weekend!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. at een heerlijke binnenkijker, mooie details en heerlijke sfeerhoekjes.
    Gelukkig heb je nu even tijd voor een post, zodat wij mee kunnen genieten.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel sfeervol uit bij je! mooi die sokkel.
    Hoop dat je weer wat inspiratie krijgt, lijkt me namelijk erg leuk :-)
    Fijn weekend, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. doe jij maar af en toe posten hoor, geeft niks, want wat je post is genieten!

    groetjes, INge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi sfeer warm en rust.groetjes karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ruth,
    Mijn naam is Mien en ben ook een blogger van 2012. Ik ben een nieuwe volger van uw mooie blog en ben al benieuwd naar uw volgende post. Ik zou het ook fijn vinden om mijn blog 'charming-home' te volgen. De opvolging viel wat tegen maar met enkele tips van trouwe volgers hoop ik dat het dit jaar wat beter zal worden. Ik heb mij ook voorgenomen om regelmatig te antwoorden op de andere, boeiende en mooie blogs, want daar doen we het eigenlijk ook voor ...
    Nog een fijn weekend, vele groetjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk blog heb je, ik ga je volgen hoor! :)

    Liefs Marieke
    mariekekromme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen