woensdag 19 september 2012

Okè, ik doe het !!!

Regelmatig vind ik mezelf al "bloghoppend" op de bank, genietend van de vele berichten die fanatieke blogsters (het zijn nou eenmaal overwegend vrouwen,tenminste,op de bloggen die mijn intresse hebben)met gediciplineerde regelmaat op hun blogs laten verschijnen. Met een hele hoop bewondering en ontzag voor de creatieve blogberichten en de prachtige foto's, groeide de wens om ook een steentje bij te dragen in blogland. Maarja, gaat mij dat lukken ??? Na enige aarzelingen dan toch maar de knoop doorgehakt en bij deze m'n eerste bericht.





Bovenstaande foto is alvast een klein stukje van ons, regelmatig veranderend, interieur. Ik hou van stoere, natuurlijke & mooie oude items en de kleuren wit,bruin,grijs,zand,zwart en vergrijsd groen zijn kenmerkend in ons huis. Ik hoop jullie regelmatig te voorzien van een blogbericht.

Tot gauw, Ruth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten